Fórum - Detail zprávy / Odpověď


2017-01-12 11:00:42 Dokker 2015 tovární LPG

m4rt4s: Co jsem vycetl, tak tovarni zastavba nema primaz, ale privstrik benzinu 30%. Pro netovarni zastavbu, pokud clovek chce aby motor vydrzel je podle me primaz nezbytny! Mandela_LPG tady nekde na foru doporucoval dvojnasobnou aditivaci a tim se ridim (dam zhruba o 3kc na 100km vic). Dulezite je take dobre nastavene LPG a tankovat kvalitni plyn (a ja tankuji i benzin maxmotion). Na polskem foru je o tomto motoru hr16de/h4m 740 dost popsano. Nkomu to na plyn neujelo ani 15tis/km (v Nissanu), problemy se muzou vyskytovat od 70 tis/km, ale nekdo najezdil i 160 tis/km (mozna to bylo s privstrimen nevim). U tohoto motoru se nedaji seridit ventily, pouze vymenit kalisky, coz se dela standartne po 100tis/km, po prestavbe na plyn nevim asi by to chtelo vymenit drive, ale pokud budu davat vice aditiva snad to tech 100tis taky da. Pak by se mel menit i rozvodovy retez, tak to nechat prijednom. U meho lpg je privstrik od vyssich otacek jinak mi tam kape JLM a premyslim o elektronickem kapani.




Zpět do Diskuze (Fórum): Dokker 2015 tovární LPG

Pouze pro online zalogované

Musíš se nejprve zalogovat pod svým uživatelským jménem (případně zdarma zaregistrovat, nejste-li ještě členem klubu).


Registrace nového uživatele
Login (Přihlášení)