Fórum - Téma


Beterie


Fórum Technický koutek Beterie


Diskuze o vozidlu

2013 Sandero II Hatchback 1.2

12 fotek  |  16 servisních knížek  |  59 diskuzí  |  6.56 l/100 km

Výkon motoru 55 kW (75 PS) při 5500 ot./min. Točivý moment: 107 Nm (79 ft/lb) při 4250 ot./min. Maximální rychlost 156 km/h. Zrychlení 14.5 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 016 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 149 ccm (70 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, D4F F7.

Výbava Ambiance, k 1. 10. 2016 16 225 km .



2016-02-12 19:54:47

Možná budu za vola, ale co už, je to moje první :-D

Jakou baterku ná ve výrobě montují do Sandera? Jako hlavně mi jde o to zda je to bezúdržbové, nebo zda tam mám / musím lit destilku při nabíjení? Když jo, tak kolik?

PS zaznamenal jsem zvěsti, že po odpojení baterky se už neorzjedete ap., moje Sandýrko normálně jelo, vše jak vždy.... Tak to budou ňáci strašáci...

2016-02-12 23:29:33

Já mám v Loganovi bezúdržbovou Rombat Calciu, do aut se SaS se snad montují také bezúdržbové s technologií AGM.

2016-02-13 12:40:42

martin.ol: Hoj,nevím co mám za značku baterky,ale určitě bezůdržbová.Proč dobíjet,já ji mám 6 let a dobýjel sem jen jednou,když mi odešel altík a jel sem na ni 100 km,jinak vůbec.Jen tam mohli dát silnější 40A na 1.6 motor není nic moc když víc mrzne tak to tak tak nastartuje.O tom odpojení jsem taky slyšel,ale nikdy jsem to neřešil.I předchozí auto daewo espero jelo vždy normálně.Musím taky přihodit fotku po 6 letech na tachometru 66666km

2016-02-13 17:39:42

Ja mam od vyroby bezudrzbovu.Dolivat se sice nemusi ale jak jezdim kazdy den do prace a byly ty zimy tak jsem ji radsi nabil nadijeckou.Potom po zapojeni se musi dat kod autoradia jinak nic,Auto nastartovalo bez problemu.

2016-02-13 17:45:35

No jasný skoro všechny aku jsou bezůdržbové,ale pozor je to zase slovíčkaření,kontrolovat by se měla jako např,napětí,množství elektrolitu atd-takže to že je napsáno bezůdržbova je jen chlacholení zákaznika ve stylu nemusíte se o noc starat ale pravda to není,

2016-02-13 21:18:02

llupa: Já bych taky nedobíjel, ale když si takhle večer jdeš vytáhnout auto z dvoj garáže (moje a sousedovo auto za sebou), že zítra v 5 pojedeš a ono to je komplet vymláceny, tak jsem musel

2016-02-13 21:48:36

martin.ol:

a tušíš čím to , že byla komplet vybitá ?

Vadná baterie ?

2016-02-13 21:51:05

skarohlid:

Pokud máš moderní nabíječku, tak můžeš nabíjet bez odpojení kabelů

Případně když jsi zvyklý odpojovat , aby jsi nemusel znova kodovat radio , tak stačí přes zapalovač připojit nějakou menší baterii, která to podrží

2016-02-14 08:20:22

petrat: Tak to právě netuším, jediný co bylo zaplí je ELM o OBD... Ale nevím to jistě a atest je na dlouho (3 týdny nevšímání si se zapnutým a 3 týdny s vypnutým :-D) a k tomu to ještě ani nemusí fungovat, páč čert ví jakou měla předtím úroveň nabití a teď je na "100%".

2016-02-14 15:49:19

Já také moc často nejezdím, proto pokaždé, když auto strčím do garáže, připojím do zásuvky nabíječku a trvale udržuju na 13,7V. Mám to dlouhodobě odzkoušené na mámině Feldě, auto má přes 18 let a 3. baterku.

2016-02-14 17:56:23

pibi: jj používal jsem u starších aut ještě za komančů, když byl problémek někde v instalaci a nešel najít, nebo když byla baterka na cestě do věčných lovišť a nebyly kačky na novou, určitě kdo jezdí krátký trasx do práce a zpět, je toto velmi dobré řešení

2016-02-14 18:26:49

petrat: Ja mam nabijecku pro gelove baterky.Automaticky prispusobuje nabijeni jak to potrebuje.Jenze ja parkuji na sidlisti tak ji musim vytahovat.

2016-02-15 08:39:53

pibi: Tak já tam mám od výroby taky bezuržbovou 40 značku nevím za dva roky jsem nabíjet nemusel ale to co píšeš bych udělat nemohl a to ze dvou důvodů

1) nemám garáž auto stojí venku a jezdím s ním denně do práce cca 12Km tam a pak zpět

2) a to je důležité když vypnu klíček je odpojená i autozásuvka takže dobíjení nebo udržování přes zapalovač ne nereálné.

Ostatně takto se choval i předchozí Logan takže pokud to máš v autě zapojeno stejně buď nedobíjíš nebo necháváš zaplý klíček aspoň na 1 kdy se zapalovač již hlásí jako zapnutý. Vlastně této funkce využívám protože právě na zapalovač mám napojené zadní senzory s kamerou a vypnutím klíčku to odpojím.

Jo a je pravda že ta 40 na 1,6 je málo taky jsem si v mrazech všiml že po ránu hůře startoval. Jo a mám Dokker ale na velikosti nezáleží stejný motor se stejnou baterii se bude chovat stejně

2016-02-15 11:00:56

Protři si po ránu oko a koukni na fotku pod mým příspěvkem, pochopíš.

Že nenabíjíš venku je pochopitelné, ale když parkuji v garáži, tak proč to nevyužít.

2016-02-15 11:06:56

pibi: chvíli na ni koukám a že by ta druhá zásuvka byla mimo tu origo Přiznávám před tím jsem si to nezvětšil takže jsem si nevšiml že jsou dvě. Takže dobrý nápad a je jasné že venku to nejde

2016-02-15 12:43:02

...a zeptám se chlapi, u Dokkera 1,6 se systemem SaS je jak silná baterie ? 40 by byla podle mě zatraceně málo.

2016-02-15 14:00:13

bandolik: Jo, natáhl jsem druhou zásuvku od baterky, a obě ještě do kufru. Použil jsem nezáměnné CL, ab se to nepletlo.

http://www.bmshop.eu/cl-zasuvka-din-12v-24v-16a/

2016-02-15 15:45:52

marvin: tak to nevím tento systém nemám ale snad už to někdo má aby ti odpověděl.

Pibi: tak to je chytré ale mi k ničemu nemám garáž ale kdo ji má jistě radu ocení jak jsem psal dobrý a užitečný nápad a nám ostatním nezbývá než jezdit v zimě delší trasy aby se to dobilo


Odpovědět