Fórum - Téma


Chiptuning


Fórum Tuning a úpravy Chiptuning



1  2  3

2009-12-08 21:40:01

Jo, jo, teď jsem si všim, že máš Sandero 1,6. Ale jen 8 ventilů, u mého MCV je 16 ventilů a v základu má tudíž vyšší hodnoty než ten tvůj po úpravě, mimo krouťáku, ten mám v serii o kapku menší. A to je o čem jsem psal výše. Nestačí jen změnit data v jednotce. Pokud k tomu není pořádnej hardware, tak je to nedostatečný.

2009-12-21 18:05:28

hele má to nějaký smysl ?myslím že v 1,6 16V máš dostatečný výkon ,nebo chceš mít z logana letadlo ? jestli chceš lítat tak sis mněl rovnou koupit ferari ,nebo porše ,možná by ti stačil Aston martin ? Pak se nesmíš ale divit spotřebě, že každému to auto nepapá jako tobě,to se už netřeba divit? Víš když má někdo jinačí skušenosti než ty ,tak nemusí š být naštván a honem všechny přesvědčovat mermomocí že jenom ty a ty a nikdo jiný nemá pravdu ,že všicki lžou a jenom ty mluvíš svatou pravdu,i kdyby všicki tvrdili něco jiného než zrovna ty

2009-12-23 19:16:00

No jestli on Šmoula nebude nějaký mrzout. A jestli mám krouťát o 0,1 víc nebo míň, je mi fuk. Moje MCV má ten menší výkon a já ho využívám asi tak do poloviny. Moje první auto mělo jen 28 koní a taky to jezdilo.

2009-12-23 23:05:40

No to máš recht,on by vážně potřeboval asi ferari ,porsche, lamborgini , jinak nebude spokojen nikdy ,nebo si možná léčí to svoje malý EGO,dačka mu ho moc asi nezvedla,a nebo je tak malý že musí na sebe furt upozornovat ,i když už je tím T - - - - Ý , BOHUŽEL nedá se s ním rozumně podiskutovat, všichni mimo něj lžou ,vymýšlejí si ,mluví nepravdu , jenom JÁ ,JÁ , JÁ , JÁ , JÁ a nikdo jiný ,,, už je tím T - - - - Ý

2009-12-23 23:57:09

Tak tak. Ale vzhledem k tomu jak Dacia jde nahoru, hlavně na západě, u nás to teprve těm retardovaným Audistům a BMWčkářům co si léčí komplexy v rychlosti brzo dojde. Pak budou zase kingové básnit o Dáciích. Zato my budeme již zasloužilý majitelé této značky a budeme mít nárok jim do toho kecat.

2009-12-24 03:21:30

Ťebůh vy dva zoufalci, koukám, že vám bliká kontrolka a nemáte do čeho píchnout. Vy dva reagujete stejně a jste ti dobří, budiž, jste mi volní. Mám pro vás dva dárek, pro Revizora laso, to když zjistí že má o 3 molekuly větší spotřebu a pro Tebe památeční ceduli, která bude na bilboardu na D1 s nápisem "Tady jel Romanlogan až 180 km/h při průměrné spotřebě pod 7 litrů benzínu."

Moje ego je v pohodě, to mi takoví břídilové nestojí za to se tady rozepisovat.

Mějte se jak chcete a víte co mi dál....

2009-12-24 07:25:14

Hurá, dostanu k vánocům laso. Ale pošli to expres. Člověče - Šmoulo, to nám to závidíš nebo co? Přijeď, půjč mi svoje auto a já pojedu zrovna tak jako se svým. A uvidíš kolik litrů molekul ušetřím. .............Raději zůstaň doma, tvoji odpověď již znám. Hezké vánoce a ať ti to jede.

2009-12-24 09:19:17

Chlapi je to všetko o peniazoch ak máš zopár zbytočných tak si ich vraz do čoho chceš aj do chip tuningu ako ja , alebo si urob inú radosť, čo uznáš za vhodné.

2009-12-24 10:48:35

To máš pravdu Miro. Já peníze nemám a tak jezdím úsporně. Jenže jinému se to zdá nemožné. Hezké vánoce.

2010-01-07 11:06:56

hele skus se yeptat přímo prodejce ,oni na to maj tabuly s koeficientami ,tam ti to vypočtou !

2010-01-09 16:50:13

no nevím asi lepši je mít motor 16 ventilový a to je hned poznat ten výkon i u 1.4?

2010-01-10 11:26:05

No ak tento motor zoderiem skôr ako auto a bude ešte OK tak si objednám najnovší a najvýkonnejší motor a samo, že 16-ku.

2010-01-10 18:03:00

No nevím i chlapi z různých servisů tvrdí že je lepší mít klasickou 8 ventil , než jakýkoliv 16 - ti ventil, když se posere šestnáctka tak je to prý ůplně v P - - - - I , to jsou jejich slova , tak samo dýzl prý klasické D než TD . !

2010-01-11 11:42:12

No já uvažoval o potazích taktéž na MCV, v Sedmimístné verzi to vyjde okolo 8 000 ,- Kč tak budu muset počkat ! ! !

2010-01-11 11:55:23

Hele tu tabulku beru ,ale udělej ji dostatečně velkou, na modrém podkladě, at to vynikne ,nezapomen to nafotit a poslat. Nevím jastli sem byl ale zrovna na D 1, ale aby to bylo zhruba v těch místerch co to bylo, tak to bylo směr hradec králové , před hradcem byla odbočka směr CHrudim tak tam to bylo . To jenom at sem pokud možno co nej přesnější .Jinak do zoufalce mám hoooodně dááááááleko .Svoje EGO si N E L É Č Í M . ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

2010-01-11 12:55:32

Zdravím, vstoupím do diskuze, předem musím říct, že jsem trochu sklamaný z některých přispívajících.Teď k věci.Mám v rodině automechanika a shodou okolnosti jsme probírali před koupi mého MCV i možnost chiptuningu.Podle jeho skušeností má chiptuning smysl!Uspoří se palivo a optamilizuje se pracovní cyklus motoru což znamená že bude i nižší spotřeba.Motory mají přednastavené hodnoty tak, aby motor pracoval 100% všude za jakýchkoli podmínek.To znamená, že auto má stejně nastaveny parametry ať jde na Saharu, nebo na Sibiř.Mé MCV má taky 8V, chtěl jsem kupovat 16V,je výkonnější a při jízdě určitě každý z nás zažil situaci kdy výkonu není nazbyt, protože není rovníko velký výkon šílená jízda, ale je to praktiččejší.Nekoupil jsem 16V z tohu důvodu, že jsem se zhrozil % álního nárustu poruch těchto motorů oproti motorům 8V.Proto jsem 16V nebral a proto až mi skončí záruka, hurá na chiptuning pokud se tak rozhodnu.Výkon benzínového 8V motoru se dá údajně zvýšit chiptuningem až o 30% ( u 16V je to údajně méně ), proto bych se nikomu nevysmíval, když tvrdí, že se mu zvedl o těch 20%.Motor s karburátorem má vyšší výkon, ale horší emise než ten stejný se vstřikováním.Proto se začalo z 16V technikou, zvýšit výkon při snížení emisí.Proto bych se nebál, že si motor zničím nárustem výkonu. Ale je opravdu na pováženou zvážit zda je to adekvátní zvýšení k použité převodovce.Proto má výkonnější 1.6 16V jinou převodovku než 1.6 8V.A to je myslím důvod k úvaze zda je dobré tak rapidně výkon navyšovat.Přeji všem pěkný den.

2010-09-10 15:53:46

Pěkná diskuze chlapci , ono chiptuning je na dlouhé řádky... Ale levný chiptuning je dobré zajetí auta seděl jsem ve dvou uplně stejných autech, jeden měl mladý kluk, druhý děda... a ten mladý co s tím lítal a dával tomu měl o 8koní víc na brzdě

Auto dělaj aby to vydrželo, kdyby mohli tak tam dají hned pořádny program do toho motoru, by se lépe prodávalt atd... ale asi by nevydržel 200tisic ale jenom 100tisic, musel by byt jiný material, vačky, klikovka atd...

Viděl jsem už i pár zadřených motorů po chiptuningu...prostě to nevydrželo... Motor se více namáhá a unavuje...

No nic chlapi ať to jezdí

2011-02-16 21:42:23

koupil jsem Sandero a už na tom 16 ASlu kola 195 kdo píše že nejsou povolena tak je blbost mam je i tech...

2011-02-17 21:42:13

Trošku od veci , ale ak ich máš v TP neje čo riešiť.

2011-02-20 20:51:50

To mirostar: je to sice mimo mísu tady u chiptuningu,ale Stepway maji 16ky kola v základu,tak proto je má Emil v TP.


Odpovědět

1  2  3