Fórum - Téma


Dacia Logan dci


Fórum Logan I Dacia Logan dci

Manuály  |  Inzerce  |  Model Dacia Logan I  |  Naše vozidla



2017-07-25 20:28:37

Zdavím všechny příznivce značky našich vozů.

Mám jeden technický poznatek ohledně motoru dci. Můj logan má najeto 300.000km z roku 2006

a nastal problém se startováním, které jsem přisoudil zavzdušňování soustavy a po několikerém natlačení nafty balonkem a startování třeba i 5x motor nastartoval. Dnes jsem demontoval kryt motoru a na hadičkách zpátečky jsem objevil mikro trhliky bez úniku nafty. Koupil jsem novou cca 40cm a postupně od čerpadla vyměnil, natlačil naftu balonkem a nastartoval. Zatím jsem udělal 2 starty po výměně bez pumpování. Doufám že bude to bude ok.

Přeji pěkný večer.

2017-07-29 22:20:09

dracula: jj prubezne informuj

2017-07-30 09:44:45

Vážení přátelé chyba lávky, přepadové hadičky vyměněny a dost dobře nechápu že to 1den fungovalo a teď ty samé příznaky. Další součástka po které jdu je balonek s ventilkem na naftu bohužel k sehnání pouze jako originál za 3200,-Kč i s potrubím od nádrže k filtru.

Přeji pěkný den.

2017-07-30 13:11:10

dracula: jak je na tom palivový filtr?

2017-07-30 14:08:04

budulajs: Ten jsem měnil 25.3.2017

2017-07-30 14:20:45

dracula: dělá to stejně když je motor teplý/studený ? A začelo to náhle nebo vyjímečně a pak čímdál častěji?

2017-07-31 11:11:46

budulajs: dělá to za studena i tepla za studena víc krát něž tam pořádně natlačím naftu když zastavím a vypnu motor musím 1x natlačit balonkem pak chytne.Zajímavé je že když jsem vyměnil hadičky na přepadech tak to den fungovalo normálně.

2017-07-31 11:16:45

budulajs: Jo hlavně to začalo co jsem kretén nalil do nádrže čistič palivové soustavy od spol.Wurth pak jsem myslel že mě jebne irmr vére zavzdušněno pak se to ustalilo normálně fungovalo a pak za čas postupně začalo zhoršovat ale celkem rychle cca měsíc.

Ta sračka sežrala nějaké těsnení a problé je na světě. Dávám mu celosezoně aditiva do nafty tak myslím že 300.000 km na diesel není zas tak moc.

2017-07-31 19:31:05

dracula: vzhledem k tomu, že má balonek tak v nádrži není čerpadlo, saje si přímo vysokotlaké čerpadlo a je to háklivější na zavzdušnění. To že je jedno jestli je teplý nebo studený je dobře, kdyz by to nechytalo jen za tepla, byly by pryc vstriky (propousti teplou/ridkou naftu) Já bych znova zkontroloval filtr, tam je tesneni který mohlo nejak povolit

2017-08-01 11:15:42

Něco podobného jsme kdysi resili na Oct. Opravdu to rozezralo tesneni po cele ceste od nadrze dopredu. Ven nadobu s naftou a ¨zkus to napojit primo u motoru a vyzkousej.

2017-08-01 17:32:53

petrdacia: dobrej nápad, doufám že nám Dracula pak napíše čím to bylo

2017-08-16 19:23:05

Zdravím přátelé,

Jak jsem slíbil dávám nové informace ohledně padání nafty.

Na E-shopu Světluška jsem koupil za 120,-Kč jednosměrný ventil průměr 8mm, který jsem vložil před naftový filtr. Protože je palivové potrubí tvrdé, vyvěsil jsem ho dle možností v prostoru filtru.

Zatím asi 10 startů bez mačkání balonku.

Zítra ráno se ukáže jestli jsem v

Dám vědět.

Míra

2017-09-14 07:51:44

Ahoj všichni.

Další měsíc bádání je za mnou a já můžu konstatovat, že jsem se do včerejška nikam neposunul.

Dnes mám objednané těsnění přímo do čerpadla na které mě navedli odborníci čerpadla opravující.

Výměnu a lokalizaci nafotím a pokusím se to dát sem aby bylo k dispozici ostatním.

Doufám, že je to finále.

Přeji všem pěkný den.


Odpovědět