Fórum - Téma


Duralové rozšiřovací podložky


Fórum Tuning a úpravy Duralové rozšiřovací podložky




2013-02-06 21:56:40

Díky rozšiřovacím podložkám se celkově zlepší jízdní vlastnosti a stabilita Vašeho vozu a ještě navíc bude vypadat mnohem sportovněji a agresivněji.

Rozšiřovací podložky pod kola jsou průchozí, přechodové, nebo se změnou rozteče, ale i zcela atipické.

Díky středícím odsazením je montáž velice snadná, rychlá a bezpečná.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Průchozí rozšiřovací podložky

Vyrábějí se v šířkách od 5 do 30mm a pro jejich montáž se používají dlouhé pevnostní šrouby, bezpečná délka šroubu je do 65mm – od 15mm jsou tyto podložky opatřeny středícím kroužkem, který při montáži napomáhá k lepšímu vystředění kola – tento typ rozšiřovacích podložek je běžnější.

  • Průchozí rozšiřovací podložky bez středícího kroužku
  • Průchozí rozšiřovací podložky se středícím kroužkem
  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přechodové rozšiřovací podložky na stejné rozteči

Vyrábějí se v šířkách od 20(22)mm do cca 50mm – mají v sobě zalisovány ocelové pevnostní závitové štefty nebo závitová pouzdra – pro jejich montáž se používají shodné pevnostní šrouby nebo matky s originálními kdy jejich dosedací plocha musí být ve tvaru kuželu 60º – tento typ rozšiřovacích podložek se používá nejvíce na vozidlech, která mají v nábojích závitové štefty a kola se přitahují maticemi a též na podložkách při požadavku na vyšší pevnosti a širší podložky více jak 30mm.

1-Přechodové rozšiřovací podložky se závitovými štefty – vyrábějí se v šířkách od 20(22)mm do cca 50mm – mají v sobě zalisovány ocelové pevnostní závitové štefty – pro jejich montáž se používají shodné pevnostní šrouby nebo matky s originálními kdy jejich dosedací plocha musí být ve tvaru kuželu 60º – tento typ rozšiřovacích podložek se používá nejvíce na vozidlech, která mají v nábojích závitové štefty a kola se přitahují maticemi a též na podložkách širších více jak 30mm.

2-Přechodové rozšiřovací podložky se závitovými pouzdry – vyrábějí se v šířkách od 20(22)mm do cca 50mm – mají v sobě zalisovány ocelová pevnostní závitová pouzdra – pro jejich montáž se používají shodné pevnostní šrouby nebo matky s originálními kdy jejich dosedací plocha musí být ve tvaru kuželu 60º – tento typ rozšiřovacích podložek se používá nejvíce na vozidlech u kterých se kola přitahují šrouby a též na podložkách širších více jak 30mm.

  • -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přechodové rozšiřovací podložky se změnou rozteče

Vyrábějí se v šířkách od 20(22)mm do cca 50mm – mají v sobě zalisovány ocelové pevnostní závitové štefty nebo závitová pouzdra – pro jejich montáž se používají pevnostní šrouby nebo matky s dosedací plochou ve tvaru kuželu 60º – tento typ rozšiřovacích podložek se používá při osazení vozidla neoriginálními koly.

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Atypické rozšiřovací podložky

2013-06-06 12:55:59

Když tam dáš brutálně široký podložky tak půjdou do kopru ložiska v kolech.Známý to měl na escortu - tuning a dělal každých cca.5 tis.km ložiska.

2013-06-07 22:07:32

michal.mcv:

V gtomhle s tebou plne souhlasim a nejsou to jen loziska ale i zaveseni kol a celej podvozek dostaa vic pocudit.

Na auto bych si to nedal a to bych si je mohl sam udelat a nekupovat je za nehorazny ceny za jaky se na netu nabizeji.

2013-06-10 16:27:25

Když už,tak hliníky se širokým límcem.

2015-06-11 22:10:49

kubax: podložky si můžeš vyrobit sám, ale pokud nebudou mít na sobě vyražená čísla homologace, tak na STK neprojdeš, nehledě na to když to se šířkou podložek někdo přežene a kola budou přesahovat přes blatníky vozidla tak tě zadřou benga a přijdeš o techničák..

2015-06-12 14:22:09

pivmen: Otázka je, jestli si na STK všimnou. Omylem jsem na STK manželce nandal svoje kola (stejný typ, o 23 jiné ET) a neměli problém. Na některejch STK by prošel i nákupní vozejk.

Jinak poznámku k podložkám, kdo si je dá dopředu, může počítat s výrazně větším úbytkem pneu, hlavně vnější hrany.


Odpovědět