Fórum - Téma


Konkurencia


Fórum Pokec všeobecný Konkurencia




2009-02-14 21:02:48

Keďže mám na MCV iba 20.000km,tak vám popíšem o konkurenčnej Škode Fábii 1,4 MPi 8 ventil,na ktorej som urobil 270.000km.Opravy:84.000km-výmena ložiska pr.pred.kolesa,96.700km-výmena brzdových platničiek,151.800-výmena rozvodov,167.500km-výmena brzdových čeľustí v zadu a čidla spiatočky,184.500-výmena predných kotúčov a brzdových platničiek a STK po 4rokoch na prvý šup,188.000km-výmena tesnenia pod hlavou,201.000km-výmena silenblokov na ramenách prednej nápravy,tyčiek stabilizátora,tlmiča výfuku,216.000km-výmena ložiska ľav.pred.kolesa,rozvodov,vodnej pumpy,klin.remeňa,snímača servoriadenia,230.000km-výmena pletenca výfuku,upadnuté vložky-nové tesnenie pod hlavu,termostatu,zdvihátka ventilov,guľové čapy,gumy stabilizátora,tyčky stabilizátora,dorazových gúm zad.tlmičov,240.000km-nové bubny-nové pakne,254.000km-nové brzd.platničky a STK po 6.r.Základnú údržbu a rôzne "drobnosti" som nepísal.RADA:po 200.000km-predať a kúpiť nové,alebo viac investovať do opráv vozidla...pokračovanie článku,čítaj ďalej...

2009-02-15 21:49:38

Zabudol som povedať,že chlapec menil pred dvoma týždňami komplet spojku a druhú časť výfukového potrubia.Takže 3 časti zo 4 sú už vymenené.Karoséria je po 8 rokoch a 272.000km bez korózie.Akurát sa šúpe farba z nárazníkov.Sedačky sú poriadne vysedené/katastrofálne tvrdé/.Auto som jeden-jediný krát ťahal na lane 3km do servisu a to keď mi roztrhlo za jazdy zamrznutý palivový filter.Takže veľká výhoda pozinkovanej karosérie a musím sa pochváliť,že nikdy nebolo nabúrané.Keby mi na Dacii Logan MCV držal lak tak isto ako na Škode-Fabia,tak som naozaj veľmi šťastný dáciista.Želám vám všetkým veľa šťastných km bez nehody a bez poruchy,aby ste nikdy nepotrebovali odťahovú službu a vždy sa šťastne vrátili domov so svojou DACKOU.

2009-02-15 22:05:27

Vidíš takéto skúsenosti potrebujem počuť či čítať aby sa človek prípadne poučil.

2009-02-15 22:05:39

Mal som aj nový Seat-Inca 1,4 benzín s motorom volkswagen.Po dvoch rokoch mal,keď som ho predal 120.000km.Neboli s ním žiadne problémy-žiadny zásah do motora.Na druhej strane 2x porucha centrálneho zamykania,4x roztrhnuté pedálové lanko tvaru T-na ceste veľká nepríjemnosť.Neskôr tieto lanká začali robiť aj s púzdrom na T-čku,tak už s trhaním bol pokoj.Ďalej,rýchlosť 120km až pri 4.000ot/min,takže do kopca áno,po rovine slabota a dosť veľká spotreba z toho vyplývajúca.Skriňa mala veľký odpor vzduchu a večne zasraná od múch.Z toho som mal nervy...

2009-02-15 22:28:28

Do tretice som mal aj nový Citroen Jumper 2,5TDi.Ťahal som za ním občas aj príves 14m3,hlavne do Nemecka a Rakúska.Musím priznať-skvelá mašina.Ani som sa nenazdal a mal som na ňom za 3 roky 350.000km.Motor makal na základnú údržbu bez problémov-rozvody a 1x výmena tesnenia pod hlavou.Pri ceste z Nemecka aj s preťaženým prívesom sa asi prehrial a prasklo tesnenie pod hlavou.Cez noc natiekla voda do válca na piest a pri rannom štartovaní ohlo ojnicu.Poučenie:Nikdy nepodceňujte náhlu stratu vody v nádobke a keď je tma,tak si treba zasvietiť baterkou a hlavne po dlhšej ceste skontrolovať olej,vodu a prípadne brzdovú kvapalinu.Nafťáci-bacha na kvalitu paliva.Po zime je dobré odkaliť nádrž a pokiaľ možno-hlavne v zime mať čo najviac nafty v nádrži...

2009-05-03 18:40:31

Konkurencia , tak som išiel z B.Bystrice do Ružomberku cez Donovali a v Meste ma predbiehali autá na 80-ke ako, Punto, Polo,Škodovky... takou 90 - 100-kou.No keď sme prišli na kopce tak prtkali 60-70 podla zvuku na trojke.Ja som ešte pod kopcom hodil štvorečku a vyťal na 90 km, všetkých som nechal za sebou cestou na kopec.Toľko o Sandere 1,6-ke a jeho výkone.

2009-05-26 12:45:08

Ďalšia skúsenosť pri státi na križovatkách tie pohľady a potom to prekvapenie, že ostávajú pozadu.Ha HA HA.

Ďaleko za nejakou Dáciou.


Odpovědět