Fórum - Téma


LOGAN MCV 0,9 TCe LPG od výroby


Fórum Logan II LOGAN MCV 0,9 TCe LPG od výroby

Manuály  |  Inzerce  |  Model Dacia Logan II  |  Naše vozidla


1  2  3

2017-01-04 19:47:10

paldar69: Ahoj, jak jsi dopadl s tou jízdou do Chorvatska. Díky

2017-01-05 19:36:25

luma: Ahoj, prosím o zkušnosti s LPG 0.9 tkou.Díky

2017-01-05 21:25:08

jarin: To záleží na tom, co všechno bys chtěl vědět. Se stav nechám tě svézt Mám najeto zatím cca 13000 km, jezdím výhradně na plyn a auto šlape jak hodinky. Jezdím denně do práce cca 70 km, často jezdíme plní (vozím 2 děti) a výkonově si není na co stěžovat. Teď v zimě jezdím na ECO, zaprvé to na sněhu a ledu výkonově bohatě stačí a v chladnějších dnech se motor dříve přepne na plyn. Na spotřebu má ECO režim největší efekt, když se jezdí spíše v rovinatém terénu, pokud je to skopce do kopce, vychází to spotřebou stejně, jen je k dispozici plný výkon.

Nejsem žádný znalec, ani závodník, ale na normální ježdění je to skvělé auto a skvělý motor s dostatečným výkonem. Dá se dobře a bezpečně předjíždět i do kopce, takže jak říkám, mě a mému jízdnímu stylu bohatě stačí. Nejezdím jen okolo komína, jezdím i delší trasy a naprostá pohoda. Na plyn ujedu průměrně 450 km. Do nádrže se vejde kolem 33 litrů LPG a benzínová je na 50 litrů. V létě se přepíná na LPG téměř hned, takže na prvních 10000 km mi stačilo 25 litrů benzínu Teď v zimě trvá zahřátí déle, tak je i spotřeba benzínu o něco vyšší, ale to něco není nijak dramatické.

Spíš si řekni co by tě zajímalo.

2017-01-06 08:22:58

Ahoj chlapi.

Sice s krizkem po funuse, protoze Chorvatsko se konalo pred pul rokem, nicmene nejak nebyl cas venovat se forum :)) Chrovatsko naprosto v cajku, v peti lidech s plnym kufrem a rakvi na strese, klima zapnuta vkuse, auto svihalo jak cert, jen samozrejme spotreba ponekud jinde - takze z nejakych v te dobe standardnich 430km na jednu plynovou nadrz jsem to srazil na cca 380km. Po ceste jediny "problem" - otestoval jsem, ze hlaseni tlaku v pneumatikach funguje :)) Rozsvitila se kontrolak, takze sup na benzinku a kontrola tlaku, v jedne gume sel tlak dolu z 2,5 na 2,4 a cidlo uz reagovalo...

Momentalne mam najeto nekde kolem 14Kkm, spotreba se zlepsila, takze najezd na jednu plynovou nadrz pres 500km (rekord pri klidne jizde v lete byl tusim kolem 530km). Ted v zime je to samozrejme horsi, v tomto tydnu se s najezdem cca 370km rozsvitilo cervene oko na plynovem prepinaci, takze jestli se dostanu na nejakych 420-430km, tak to bude zazrak :) Trosku problem se zahrivanim v mrazech, napriklad dnes pri -12°C po celkem rychlem ometeni auta se zapnutym motorem (cca 3minuty??) jsem jel cca 6km, nez se prepnulo na plyn. Dost tomu pomaha, kdyz se stahne ovladac teploty uplne na studeno a zapne vnitrni obeh. Tech prvnich par kilaku sice primrzaji pracky na volant, ale na plyn to prepne fakt podstatne rychleji. Otazkou je, co s motorem udela to, pred cim vsichni varuji - tedy nastartovat a za studena stat na miste a treba ometat okna. Co jsem cetl, je to spatne, nicmene mi neni uplne zcela jasne, proc to jakoze vadi. Uvazoval jsem o krytu na chladic, ale holt nejsou lidi, kteri by zasli nekam do service a koupili tu plastovou vec :))

PaldaR69

2017-01-06 14:52:26

paldar69: Jojo, díky za odpověď. Pro mě to bylo nyní aktuální.

2017-01-06 15:03:12

luma: Díky, ale nechci otravovat, a když tak dělají jízdy v Dacii, tak bych to vyzkoušel tam. Jinak já mám Feldu na plyn, no a nyní přemýšlím , zatím přemýšlím, že by to chtělo něco novějšího a nesypat do toho prachy. Jsem plynař. No zajímá mě ta spotřeba, udávají do 7 litrů plynu a benzín tak kolem 5 litrů. Já lítám do Prahy do práce, tak těch 110 km. jezdím taky ne moc pomalu. To eko je dobrý, nebude mě to tak nutit jezdit rychle, ale na spotřebu.Přemýšlím o novém faceliftovém modelu, mám strach ale z toho, že je to jen 0.9 a navíc turbo, jak dlouho vydrží. Feldu mám jen 1.3, ale předjede mne málo kdo. Je těžká na ten motor, ale když se rozjede, tak jede. Na dálnici není problém 150. Nepoznávám rozdíl, mezi plynem a benzínem. Líbí se mi na loganovi, že má velký kufr, že je hned v plynu no a čekací doba, to nevím. Bezpečnost je slabá, no o něco horší, než moje Felda. Ale s tím se musí počítat. Máš to připojištěný proti krádeži? Myslím, že by to bylo zbytečné. Přemýšlím o něm stále více, no jsem od Havl. Brodu tak bych lítal až do Prahy. Mám jen obavu o ten motor, no a prý nějak nicmoc řízení. Četl jsem recenze a lidi, kdo ho má. Líbí se mi nový, vypadá pěkně.

2017-01-06 15:07:42

luma: Ještě jedna věc, myslíš že by se to dalo objednat ten plyn, v 1.2 bez turba?

2017-01-06 15:12:50

jarin: Obávám se, že 1,2 už neobjednáš.

2017-01-06 17:05:00

jarin: Že by Felicie byla vic bezpecna nez nova Dacie ? To snad ne

2017-01-06 17:18:32

jarin: to ako s tou bezpecnostou srandujes vsak? videl som stret logana s plnou dodavkou migrantov - na fotkach, v loganovi vodic prezil - sice museli ho vystrihnut, ale prezil, neprezil spolujazdec na zadnych sedadlach, ale to koli tomu, ze nebol priputany, oproti felde je bezpecnost o 200% lepsia, felda je pojazdna rakev, ty to nevidis, ale po 20 rokoch je cela felda prehrzavena jedna radost + unava materialu, mal som 1,3 v lpg, pri 180 tis. km som ju dal prec, kedze naklady do sanacie by presiahli jej hodnotu, turbo ti vydrzi min. 200-250 tis. km, ak k nemu sa budes chovat tak, ako sa ma - este k riadeniu, ak po tyzdni jazdenia v loganovi presadnes do feldy, povies, ze cele auto je "pokazene", ver tomu, riadenie nie je problem, ale to vies, ak novinar predtym testuje nejake bmw a potom presadne do dacie, tak je jasne, ju nebude chvalit.

2017-01-06 18:43:52

Felicie jeste ani nemela narazove testy v euro NCAP a pokud postavime vedle sebe noveho Logana a Felicii tak je snad kazdemu jasne,ze 20let je proste znat a nelze tyto auta srovnavat jak v bezpecnosti tak technologiich.

2017-01-06 19:03:04

Ti co maji dacii tak ti potvrdí že je to stejný auto jako jiný akorát levnější.Má chyby ale to jsou picoviny,je to kvalitni bezpečný auto který ti felicii min 2krát nahradí..uvidíš

2017-01-06 19:05:55

honzazeman: Tak,tak.Pravdu máš.Někdy mně ta nostalgie štve a v tomto případě není namístě.

 PetrDacia  
Petr
2017-01-06 20:02:46

jarin: Logan a OCT 1 stejne 3 hvezdy. Jdi do 0,9Tce. na ty dlouhe trasy uplne idealni.

2017-01-07 10:05:12

asd111: ani NCAP testy netreba, staci pozriet nejake foto z havariek - felicia vs novsie modely auta tam je krasne vidno, ako vo felicii sa motor dostane az do kabiny a pri novsom aute akurat skrcene plechy prednej kapoty, ale kabina nedotknuta

 Kocour  
2017-01-07 10:51:09

Sandero má 4 hvězdy, mcv 3 hvězdy. Výsledek je lepší než u první oktávky, protože testy se za tu dobu výrazně zpřísnily.Takže výsledek dacií je o něco horší než u většiny nových aut, ale lepší než u aut do zhruba 2010

2017-01-10 01:02:09

Chlapi, dnes som bol v salóne a zistil som, že do LPG verzií (okrem nemožnosti objednať si výhodne plnohodnotnú rezervu) nedávajú ani zdvihák, ale napr. kľúč na kolesá áno (logika toho kľúča mi teda uniká). Vy, čo máte LPG verzie - potvrdíte to s tým zdvihákom?

2017-01-10 06:18:54

efef: Nejen do LPG, já mám 1,2 benzín a byla tam jen sada na lepení s kompresorem, klíč na kola a tažné oko. Zvedák dostaneš asi jen, když objednáš rezervu. Já v rámci akce dostal 4 zimní gumy, tak jsem hned přikoupil 4 disky, nechal obout, koupil nůžkový zvedák, mírně vytunil a jedno kolo z nepoužívané sady vozím jako rezervu.

2017-01-10 20:32:17

Ahoj, přesně tak, jen klíč na kola, je tam sada na opravu kola, není nutno demontovat kolo při defektu, ale pokud tam bude větší díra než 0,5 cm, tak smula

2017-01-10 21:00:06

majkakrem: Tak jest. Koupil jsem v Lidlu heverek za 300 a spolu s rezervou vozím na volno v kufru

Někde jsem však slyšel, že by volně ložené kolo mělo býti zajištěno, jinak prý hrozí pokuta. Nevíte o tom něco?

Díky.


Odpovědět

1  2  3