Fórum - Téma


Logan MCV 2017


Fórum Logan II Logan MCV 2017

Manuály  |  Inzerce  |  Model Dacia Logan II  |  Naše vozidla


1 ......... 39  40  41  42  43

2017-09-12 14:37:12

Tentokrát to ide - díky!

2017-09-12 16:14:46

bitner: Klima 1,2 skoro zastavi.

2017-09-12 19:13:39

Na 0,9 TCe klímu poznať napr. keď idem po ulici so studeným motorom na jednotke 1800 ot./min. (po križovatku s hlavnou cestou) a naraz zopne klíma, tak to poznateľne"cukne" - a potom napríklad pri prudšiom stúpaní na 5. stupni to pri zopnutí trochu zlenivie (oproti stavu pred zopnutím), ale stále ťahá a cuknutie sa nekoná - na rovinke to nepoznať... ...takto sa ale správajú všetky autá s klímou ktorá nie je plynule regulovaná.

Kocour  
2017-09-12 19:14:37

No dopadl ten litr v testu dobře. Zrychlení z 80 na 120 o 2 vteřiny lepší než 1.2 a z 60 na 100 dokonce o 4, to už je pěkný. Navíc úspornější a tišší. Škoda, že nebyl už dřív, možná bych ho za 0.9tce neměnil, tak jak jsem vyměnil 1.2

2017-09-12 20:52:33

kocour: Ja ti nevim, mam takovy dojem, ze automobilky ty predvadecky zamerne "chipujou." Na predvadecce s 0,9 TCe namerili na brzde 76 kW! Kroutak snad 165 Nm. Kdyz byla nova OIII RS, tak tomu Slovaci taky namerili snad o 20 kW vic, nez kolik mela mit papirove.

Kdyz pak takovy poladeny kousek srovnas s autem z bazaru, tedy opravdovou seriovkou, tak se nestacis divit. Ja bych to s tim optimismem smerem k 1,0 SCe, tedy atmo trivalce s promennym casovanim ventilu moc neprehanel. Je to na rozdil od 0,9TCe uplne novy motor a svoji trvanlivost musi napred ukazat. Ze soucasne nabidky pro Sandero/LOgan/MCV by 1,0 byl posledni volbou.

Kocour  
2017-09-12 21:12:41

Ale tak ta 1.2 z bazaru měla na brzdě taky víc než má mít. Jako pro mně jasná volba tce, ale kdybych měl vybrat mezi 1.2 a tímhle tak vezmu ten litr.1.2 mně štvala svou hlučností

2017-09-12 21:42:55

kocour: Tak to souhlasim, 1,2 rve jak krava. Jet s tim delsi dobu po dalnici je docela utrpeni. Nakonec zlata 1,6 v Sanderu, ale to jeste byla trava zelenejsi.

2017-09-12 22:00:45

Ale pozor- Logan 1,2 55kw rve ale Sandero 1,2 54kw ne

wim
2017-09-17 08:39:00

Možná to víte, ale já si všiml až po půl roce na protijedoucích Daciích. Při rozsvícení normálních světel LEDky nezhasnou. Předpokládal jsem opak...

Kartac  
Zdeněk
2017-09-17 15:15:44

wim: Už při rozvícení parkovaček pouze ztlumí se současným rozvícením zadních světel a přebírají funkci obrysovek

2017-09-17 15:41:25

...LEDky majú zároveň funkciu obrysových svetiel samozrejme s adekvátnou svietivosťou.

2017-09-21 11:54:17

Tak jsem take nainstaloval gumu do motoru...

2017-09-21 13:37:10

...ja som tu gumu dal už dávnejšie "do čavesu", nakoľko som zistil, že to špinenie nie je cez tú špáru.

...a ešte som si pri nasádzaní tej gumy kedysi odrel na jenom falcíku trochu farby, lebo na tých nerovných miestach sa musí trochu pritlačiť a ak sa podarí v tom mieste predreť guma, tak sa tam objavia tie pozinkované spony a tie urobia škrabanček...

2017-09-22 20:22:10

Dnes po cca 10500km a cca 6 mesiacoch (teda mimo servisný interval): výmena oleja + olejového filtra + tesnenia pod vypušťák + práca (Logan MCV 2017 0,9 TCe LPG): 65,60€.

2017-09-24 06:35:25

efef: Tak to je samozřejmě lepší.To si bude motor lebedit.Ted koukám na svůj display a u mého 0,9TCE s origo lpg mi to píše výměna oleje až po 30000??? Jak to je s tou výměnou? Díky

2017-09-24 09:23:30

standa: Meň olej maximálne po 15.000km (aj skôr) alebo 1 rok. (A ak máš auto od novoty, tak by som vymenil olej už po niekoľko tisíc kilometroch).

2017-09-24 22:00:09

@Standa: ...to je divné lebo interval výmeny u tohoto motora je 20000km (čo sa týka iba kilometrov).

2017-09-24 23:09:24

efef: Marcel ma pravdu. Staci trochu pogooglit a docitas sa o tom ze nove auto je potrebne zabehnut napriek udajom, ze nove motory su uz zabehnute z vyroby a vhodnosti vymenit na novom aute olej po cca 3-5000 km a tiez o tom ze zivotnost oleja zavisi od rezimu pouzivania auta./napr. na tejto stranke autobild.cas.sk/clanok/213458/pravidla-a-omyly-ako-a-kedy-treba-menit-olej/

2017-09-24 23:20:36

...a niekde píšem, že nie?

...ináč - ja som chcel meniť prvú výmenu po cca 5000km, ale keďže je interval 20000km@1rok, tak som si povedal, že mnohí menia prvýkrát až po tých 20000km, tak 10000km (a hlavne sa jazdilo v lete) a od kúpy neubehlo ani pol roka! ...tak je to taký kompromis, že som to skrátil na polovicu ako kilometrovo, tak časovo. Ináč zabiehal som to cca 6000km (ako diesel, a nie 3000km ako predpisujú u benzínov (zabiehal znamená, že som jazdil medzi 2000 a 3500 ot./min.) a vytočil som to až po tých 6000km prvýkrát na 4000ot./min., ale max. 4500ot./min. - aj to po poriadnom zohriatí a kvôli "vyprášeniu" nielen ventilov a ešte stále doteraz som nebol ani na 5000ot./min., kde je maximálny výkon - to som si povedal, že počkám až na druhý olej, nechcel som to s tým prvým "zábehovým", ktorý môže niesť aj nejaké pevnejšie kovové čiastočky.

Možnože sa to javí ako zbytočne prehnaná pedancia, ale s oturbeným motorom nie je až taká veľká potreba vytáčať ho nad 4000ot./min., nakoľko má plný krúťak už od 2250ot./min.


Odpovědět

1 ......... 39  40  41  42  43