Fórum - Téma


Nový uživatel


Fórum Pokec všeobecný Nový uživatel




2013-05-22 17:14:52

Zdravím vás, přátelé. Stal jsem se novým členem. Pořídili jsem si ojetou Dacii Logan 1.5 Dci R.V. 2008. Je z Německa a dle servisní knížky byla plně opečovávaná. Ale čert temu věř=o) s kilometry je to ovšem horší, má najeto něco přes 158 000. Tak jen doufám, že ještě jednou tolik vydrží. Pořídil jsem si ji kvůli své profesi zedníka. Jelikož jezdím po melouchách a tak, potřeboval jsem něco většího, než byla moje stará Corsička. Příští týden mám naplánované rozvody, mechanik mi řekl, že se s prací vejdeme do 5000 Kč. Takže pevně doufám, že mi nějaký ten rok bude sloužit. Diesela mám poprvé v životě.

2013-05-22 18:02:59

Kupuj hlavne kvalitni naftu a pokud ti neodejdou vstriky tak budes jiste spokojen.

uz jen jezdit

2013-05-22 18:26:21

kubax: Kvalitní naftu a pokaždé dávám aditiva. A jezdím, jezdím, ale opatrně hlavně=o)

2013-05-22 20:24:51

Já najel na 1.5 dci 260 000 km a v pohodě.A nějak extrémně jsem naftu neřešil,občas nějaký přísady ,ale je fakt že auto jezdilo denně.

Ted mám benzin a to je o ničem-zlatá nafta,vědět že to bude jezdit tak blbě ,tak jsem tu naftu risknul i s tím filtrem pevných částic.

2013-05-22 21:06:53

Zase jsi chytrejsi a priste vyberes lepe.

2013-05-22 21:19:42

Člověk se pořád učí.

2013-05-28 10:44:55

michal.mcv: to vahani benzin / diesel jsem jiz mel podruhe. Mel jsem jen par aut, ale ten Diesel je proste vyhodnejsi, staci normalne jezdit a brat v potaz specifika turbodieselu>

1. vetsi citlivost na kvalitu oleje a paliva (lej tam znackovy olej predepsanych parametru a ber naftu u benziny)

2. nechat motor 2 minuty bezet po narocnejsim provozu (treba dalnicni cerpani nafty, nechat motor se prochladit na volnobeh)

3. vyuzivat potencial krouticiho momentu a pekne se povozit s mensi spotrebou (brzdit motorem, nevypinat motor z kopce, sledovat otacky a podle nich radit)

Lodgy jsem chtel poridit v benzinu + LPG, ale pak jsem si spocital, ze jen dovolena znamena usporu cca 2500 CZK na palivu, vetsi komfort jizdy (da se jet rychleji a da se lepe predjizdet), oleje + filtry stoji de facto stejne a filtr pevnych castic alespon zabranuje dieselovemu zapachu.

DPF je komponenta, ktera me v uvahach asi nejvic vadila. Jinak turbodiesel v objemu 1.5 povazuji za idealni reseni.

Co clovek to nazor :)))

2013-06-06 12:50:51

Zítra vezu MCV na montáž plynu a podle propočtů by měla být cena na 1 km jízdy výhodnější než u diesela.Uvidíme jaká bude praxe.Ted u nás stojí LPG 16.40,-


Odpovědět