Fórum - Téma


Spokojenost se servisy


Fórum Pokec všeobecný Spokojenost se servisy



1  2  3

2012-12-14 11:45:47

Beetlejuic: Já věřím jen když to vidím? Mám skušenosti se služebnima auty. Není nad to být u toho. Stačí si udělat značku na filtru a na vypouštěcím šroubu a poznáš hned že na to ani nešáhli?

2012-12-21 19:54:35

Tak jsem si pěkně naběhl v servise France Car Pardubice Dražkovice. Jezdím tam se služebním i soukromým Loganem MCV. Škoda na prodejně jsou sympatičtí, ale servis? Již jsem měl podezření, ale teď jsem si to ověřil. Přijel jsem se služebním autem na garančku v 15000km, tvrdili mi že byl proveden neodborný zásah do elektroinstalace vozu a vše si naúčtovali. Údajně měl někdo strčit kablík ze servisní zásuvky do řídící jednotky. Na 100% jsem věděl, že já ani kolega jsme to nebyli a auto nebylo nikdy nikde jinde nežli u nich. Minulý týden jsem byl na garančce se svým soukromým při 30 000km. Před tím jsem tam volal a patl se kolik bude garančka bez výměny oleje stát. Jeden řekl že okolo 600Kč a druhý že do 1000 kč tak jsem tam jel s tím, že jsem chtěl v rámci záruky opravit nefunkční klaxon. Za razítko v servisní knížce jsem zaplatil 1450Kč. Naúčtovali si mimo jiné čištění zadní brzdy nakterou ani nesáhli. Klaxon neopravili s tím, že páčka ovládání klaxonu u řidiče dostala náraz je uvnitř značně mechanicky poškozená a neopravitelná. Jedině výměna za 3500Kč. Od nch jsem jel okamžitě ke svému opravdu dobrému mechankovi. Nejen, že zjistil, že na zadní brzdy nikdo ani nesáhl, ale po rozdělání páčka nemá sebemenší poškození, jen přípajel odpadlí kablík. Oprava za 300Kč. Ztratil jsem v ně absolutně důvěru. Mimochodem olej je už taky podezřele černý a to jezdím na LPG, ale to jim nedokážu. Mechanik mě poučil jak se v 90% značkových servisů u nás mění olej. Vypustí se 2 litry starého, naředí 2 liry nového, naúčtujou 4 litry a 2 L mají na každém autě Jako toto je možné jen u nás. Už mě tam neuvidí ani z jedním autem i za cenu ztráty záruky Stejně vám žádnou záruční opravu neuznají, tak proč živit zloděje!

2012-12-21 20:15:21

Jeste bych nehazel flintu do zita. Castecnym resenim je byt si na dilne pri servisu auta, samozrejme kdyz tam auto zustava vic jak den tak to samo sebou nejde ale je mozne tim eliminovat zminene nedostatky.

Tu packu bych reklamoval nekde jinde. Me v ni divne cvakalo, v servise se prede mnou opravdu snazili s tim neco udelat a povedlo se a uz necvaka a zdelili mi ze kdyz se to bude opakovat bude vymenena v ramci zaruky. Muj servis no problema zajed na sever

2012-12-21 20:46:56

Máš kliku na servis. Teď jsem napsal dotaz přímo do Renaultu, aby mi poradili servis v rámci východočeského kraje, kde nekradou a nelžou. Samozřejmě na dílnu mne nepustí. Mimochodem oprava promáčklích dveří u spolujezdce přišla na 15 000Kč. /(bez samolepek).

2012-12-21 21:11:47

Jak to mas daleko do JBnJiz.?

vyzkousej a na promacklinu bych vyzkousel toto www.karosar.cz teda pokud je lak ok a je tam jen zabka nebo promacklina.

2012-12-22 19:24:23

Stunik , napis prosim Ta co odpisu , aky servis poradia ! Ja stale zhanam servis , kde mozes byt pri aute , inak to vobec nema vyznam !

2012-12-24 12:59:22

JAKMILE TAKOVÝ NAJDETE TAK DEJTE VĚDĚT , TADY U NÁS SE NHLEDÁ VELMI TĚŽKO

2012-12-26 16:50:36

Kluci nevíte někdo jak resetovat u Logana servisní interval výměny oleje?

2012-12-28 12:26:25

Jak jsem slíbil sdílím konverzaci se zástupci značky Renault- Dacia v ČR

Vážený pane xxx,

děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se na nás obrátil. Je nám líto Vámi popisovaných negativních zkušeností.

Rádi bychom situaci ověřili. Máte konkrétní podklady prokazující níže uvedené informace? O jaký servis se jedná? Obeznámil jste s Vaší nespokojeností vedoucího servisu?

Můžeme Vám nějakým způsobem pomoci při řešení nějaké aktuální záležitosti?

Autorizované servisy se nachází v Pardubicích, v Hradci Králové i v Chrudimi. Kompletní seznam Vám zasíláme v příloze.

Zůstáváme pro Vás i nadále k dispozici na bezplatné zákaznické lince 800 161 220 nebo na e-mailové adrese infocentrum@renault.cz.

S přátelským pozdravem

Petra Čermáková

Petra ČERMÁKOVÁ

Customer Care Manager

Czech Republic

Renault Česká republika, a.s.

Dobrý den, ke scanu se dostanu až příští týden, ale v případě, že byste se chtěli proveřením skutečně zabývat, tak vše bude uložené v PC databázi France Car. Jedná se o vozidla Dacia Logan MCV, RZV: 3Ex xxxx - majitel Lic. Jiří xxx a vozidlo Logan MCV, RZV: 4E5 xx13 - majitel Město Skuteč.

S pozdravem. xxx

Dobrý den, jednalo se o servis Renault- Dacia Pardubice Dražkovice, servisní technik, který mi lhal se jmenuje Michal R..l. (Je možné, že mechanici lhali jemu), ale vzhledem k tomu že používá podobné, naučené fráze a jednalo se o opakované jednání, nevěřím že by v tom byl nevinně. Mohu zaslat kopii faktury, případně bych musel požádat o nějakou písemnou zpávu mého mechanika, nevím jestli k tomu bude ochotný. Na diskuzních fórech Dacia a Renault jsem našel podobné zkušenosti. V každém případě do servisu France Car už nepojedu. Zkusím servis Renault Boháč Chrudim pod podmínkou, že budu u veškerých servisních zákroků přítomen. Jinak raději obětuji záruky na vozidla a budu jezdit do neznačkového, ale seriózního servisu. Na co platit drahá razítka v servisní knížce, když vám stejně žádnou záruční opravu neuznají. Děkuji vám za odpověď, nedělám si žádné iluze o nápravě, jen nechci podporovat typické čecháčkovské okrádání zákazníků. Jsem členem Sdružení obrany spotřebitelů, tak se mohu poradit, resp. domluvit, že bychom tam provedli nějaký test a po jejich vyfakturovaných zákrocích nechat vozidlo zkontrolovat soudním znalcem. V případě, že na to kolegové přistoupí (zaplatí) budou chtít ovšem výsledky testů medializovat, což nebude dobrá reklama pro značku. Myslím, že je v zájmu zástupce značky, aby si podobné namátkové kontroly servisů prováděl sám a předešel poškození dobrého jména značky.

S pozdravem.

xxx. Jiří xxx

Dobrý den, vlastním vozidlo Dacia Logan MCV r.v. 2010 a mám na starost i stejné služební vozidlo r.v.2011. Sháním servis na uvedená vozidla ve východočeském kraji (Pardubicko, Hradecko, Chrudimsko), kde mne neokradou. Existuje takový značkový servis kde výrobce vozidla garantuje serióznost? V servise kde jsem obě auta koupil, mě lhali a okradli, teď jsem přesvědčen, že u obou vozidel. Byly mi naučtovány neprovedené úkony, za razítko v servisní knížce jsem tak zaplatil 1450 Kč! Mám tedy možnost buď obětovat záruku na vozidlo a jezdit do neznačkového, ale seriózního servisu nebo jezdit na garančky do německa. Při garančce u služebního vozidla (při 15000km) jsem upozornil na kolísající otáčky motoru a na podivný kabel pod nohama spolujezdce, který rozhodně nevypadá originálně. Auto opravili, reklamaci samozřejmě neuznali, teď si nevzpomínám na cenu,ale byla v okolo 5000Kč. S tím, že byl provedený neodborný zásah do elektroinstalace. S autem jezdím pouze já a kolega ani jeden jsme do auta na 100% nezasahovali a vozidlo nebylo ikdy nikde jinde na servise, včetně montáže LPG než-li u nich.

Před týdnem jsem byl na garančce se svým soukromým vozidlem při 30 000km s tím, že jsem nepožadoval výměnu oleje neboť byl měněn při 15000km, ale upozornil jsem na nefunkční klaxon. Bylo mě naúčtováno cca 1450 Kč. Technik tvrdil, že klaxon nelze opravit, že mu to nikdo neuzná jako reklamaci neboť došlo ke značnému poškození páčky ovládání klaxonu (uvnitř)z venku vizuelně poškozená nebyla. že prý jedině výměna celé páčky za 3500 Kč. Okamžitě ze značkového servisu jsem jel ke svému mechanikovi (znalci). Nejenom, že na zadní brzdu, která byla údajně čištěna a naúčtována nikdo nesáhl, ale po rozdělání samozřejmě páčka světel a klaxonu vůbec poškozená nebyla (stačilo přiletovat drátek). Olej byl měněn před 14500km jezdím na LPG a je černý jako bota, ale to nedokážu.

Je škoda, že poměrně kvalitní vozidlo a práci ochotných prodejců kazí typicky čeští zlodějíčci s razítkem Renault Dacia.

S pozdravem.

xxx.xxxx

P.S.: Médiím samozřejmě poskytnu je to co mohu potvrdit.

2012-12-28 14:35:14

pokračování:

Vážený pane xxx,

ráda bych Vás požádala o sdělení, zda mohu tuto naši komunikaci přeposlat přímo vedoucímu servisu France Car v Pardubicích, panu Mužíkovi. Mohl by se pokusit ověřit danou situaci a případně sjednat nápravu (pakliže by bylo zjištěno nějaké pochybení).

Namátkové kontroly a audit kvality poskytovaných služeb provádí příslušní zónoví manažeři naší společnosti. Pokud byste tedy souhlasil, mohu s Vaším případem obeznámit i právě příslušného zónového manažera. Pokud bude možné i z jeho strany ověřit konkrétní body Vaší stížnosti, jistě tak učiní.

Prosím, informujte mne, zda mohu Vaši zprávu předat k prověření jak vedoucímu servisu tak i zónovému manažerovi.

S přátelským pozdravem

Petra Čermáková

Petra ČERMÁKOVÁ

Customer Care Manager

Czech Republic

Renault Česká republika, a.s.

Dobrý den, můžete. Nevím jestli to bude k něčemu. Nechci nikomu křivdit, ale nezdá se mi pravděpodobné, že by vedoucí servisu o těchto praktikách nevěděl. Kdysi jsem jednal s panem Korfem (doufám, že mu nekomolím jméno) a byl jsem spokojen, ale teď už jim budu těžko věřit jako kolektivu. Víte chyba se stane v každém servise a je omluvitelná, ale na úmyslné lži jsem dost citlivý. S pozdravem xxx

2013-02-16 19:11:07

Servisna prehliadka 70.000km

Autolinhart Borek

naftovy filter 1108kč

brzdova kvapalina 112kč

garančna prehliadka 468kč

vymena palivoveho filtra 195kč

vymena brzdovej kvapaliny 234kč

D/M vzduchoveho filtra 78kč

+DPH

celkom 2656kč

Taaaak a mam servis do ktoreho budem chodit.

Cely cas som bol vedla mechanika , pozeral sa co robi !!

To je u mna velmi dolezite a preto tento servis aj ked ho mam na hodinu a pol cesty u mna vyhral.

2013-02-20 14:34:38

Zdravím všechny.Prosím o rady.Napište mi prosím Vás,co vše mi mají kontrolovat a vyměnit při prohlídce ve 2 letech.Olej+filtr+těsnění to vím,ale jak je to se vzduchovým filtrem,klimatizací atd .Napíše mi někdo co vše se má kontrolovat.V loni jsem byl v Chrudimi u Boháče a je dobré,že mohu být u toho,ale nevím co vše si mám hlídat aby udělali co mají.Děkuji za odpovědi s pozdravem Buldra

2013-02-20 14:41:11

Pokud máš servisní knihu je to tam napsané. Pokud ne kouknu se ti. Mi měnili i pylový filtr. Vzduchový ne. Ale kouknu se. Ještě: co máš za motorizaci? a rok? mění se to , otec u 1.2 má něco jinýho než já u 1.4.

2013-02-20 18:30:57

Knižku samozřejmě mám,ale moc přehledné to tam není.V řádcích jsou tečky ,čísla v závorkách pro laika jako jsem já naprosto k ničemu.Prostě by tam měl byt interval ,co se ma dělat a ve svislém řádku motory,to beru jako přehledné,ale to je jedno.Mám 1.6 16V logan mcv 2011.Díky

2013-02-20 20:36:18

No tak sem na to koukal a taky jsem z toho mírně zmaten. Mi dělali výměnu oleje a filtru, výměna pylového filtru a celkové doplnění kapalin. to mám psáno na účtu. Chtěli cca 4000

2014-05-07 17:06:28

Ahoj přátelé

Mohl by mi někdo poradit s malým problémem?

Blíží se mi první garanční prohlídka mého Sandera Stepway 0,9 TCE.

Při koupi vozu jsem podepsal SMLOUVU O POSKYTOVÁNÍ SERVISNÍCH SLUŽEB s AUTOKOUTEK s.r.o. Liberec.

Dnes vím, že plánovaná prohlídka bude v jiném autorizovaném servisu levnější.

Nemáte s tímto zkušenost? Neuvázal jsem se tím jenom Koutkovi, i když např. Belda v Jablonci N/J je levnější?

Díky za poznatky

Balda


Odpovědět

1  2  3