Fórum - Téma


Výměna těsnění víka ventilu


Fórum Technický koutek Výměna těsnění víka ventilu


Diskuze o vozidlu

2010 Sandero I Hatchback 1.4

5 diskuzí

Utajené vozidlo

Výkon motoru 55 kW (75 PS) . Točivý moment: 112 Nm (83 ft/lb) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 398 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, K7J 710.



2015-09-19 17:12:09

Dnes sem si udělal servisní dopoledne a vyměnil olej, filtry, svíčky a hlavně těsnění pod víkem ventilu, bylo prasklé a hrozně tam prosakoval olej

2015-09-19 17:54:24

Hele čím to může být http://www.daciaclub.cz/p...ni-rychlostnich-stupnu-71

2015-09-19 18:03:57

honzazeman: já bych vyměnil svíčky a nechal seřídit bohatost směs plynu, plyn bude spatně seřízen - to je k plynu a cukání a pak taky bych proměřil altík, zda nedává moc proudu - žárovky , a ze všeho nejdříve bych vyměnil servis

2015-10-27 12:36:01

jinak to je super hláška,že je to vlastnost auta , taky bych vyměnil servis.

2015-12-10 19:10:56

To zhasnutí motoru jsem měl také. Ve dvou servisech mi nebyli schopni říct čím to je a nakonec ve třetím poctivě seřídily ventily a je to OK. Máš li LPG tak musíš každoročně nechat "opravdu seřídit" ventily a pak to pojede. Stačí že je jeden zaklepán více - dúsledkem zpalování plynu a lambda to vyhodnotí špatně a změní směs a pak máš jako důsledek to cukání....

Jak může altík dávat hodně proudu? Napětí ano ale proudu asi ne....


Odpovědět