Servisní knížky



Zobrazit filtry
Model:
Pod-Model
Událost
Země
Stát:
Rok výroby

Prověření historie vozidla (klubová sleva 100 Kč) ... VIN:
1 ......... 97  98  99  100  101


1976 Dacia 1300 / 1310  |  Patriot Ostatní

další

dnes byla namontována přední část autíčka

už pomalu chytá svuj styl

1976 Dacia 1300 / 1310  |  Patriot Ostatní

renovace

moje Danička je momentálně ve stavu renovace, už má novej lak, a pomalu ji strojím z5

1974 Dacia 1300 / 1310  |  Spirit Ostatní

Přezutí gum

Tak jsem byl obou staré 3 děrové disky bez středové díry. Byl to menší boj najít pneu-servis s vyvažovačkou na tyhle starý disky. Nicméně jsem za jedno odpoledne jednu našel. Měl jsem náramnou radost, že jsem našel co jsem hledal.

Radost jsem měl dokud mi nezlomili pravý práh pod předními dveřmi. Ano, je to staré auto to beru, ale to že jsem měl auto neustále v servisu na heveru a nic se nestalo to už je s akceptací trošku horší. No, co musim to dát do kupy.

1974 Dacia 1300 / 1310  |  Spirit Ostatní

Sraz RENAUL CLUBU

Tento víken (18. - 20. 5. 2007) jsem byl na 18. srazu renaultclubu. Byla to fajn akce a bílá střela tam byla jediným zástupcem modelu r12 pokud nepočítám krátkou návštěvu tatíka s jeho mašinou. Spokojeně si můžu "vrnět", že auto celou dobu fungovalo perfektě a vyšlo počasí.

Doufám, že se taky sejdem a podaří se nám to taky pěkně zorganizovat. Už se těším na chystaný Dacia sraz.

P.S. Pokud by někoho zajímaly podrobnosti, tak na: www.renaultclub.cz

1974 Dacia 1300 / 1310  |  Spirit Ostatní

Bojovník s dodávkou

No, co Vám budu povídat, scéna jak z americkýho filmu. Dojížděl jsem na semafor. Tam jsem to zakápl téměr v nulové rychlosti. Ve chvilce se vedle mě postavil takovej "buřtík" s dodávkou od Mercedesu. Myslím takovou tu mega velkou dodávku - něco jako Crafter do WV.

Bylo na něm vidět, jak žmoulá fofrklacek, oči na semaforu a čeká. No, tak jsem si řekl: " tak tě zkůsím buřtíku". Jakmile skočila zelená šlo to ráz na ráz. Dostal jedničku, hned na to dvojku do šesti pětek a v tu chvíli začal ztrácet, pak už přišla trojka a bylo hotovo. Bylo jasný, že by nemohl konkurovat, ale nechtěl jsem to rozjíždět víc než 90km/h přeci jenom je obec obec a tam platí pade.

Závěrem, opět se potvrdilo, že Dachny prostě jedou.

Dacia Rulééézzz !! To vzkazuju všem co jezdí v německých žumpách

2006 Dacia Logan I  |  Danny Krádež - ukradeno

Vloupání do vozidla - krádež autorádia

Tak tady je dnešní pokračování...

Po dopoledním telefonátu s pojišťovnou, ze kterého jsem byl mile překvapen a sdělení mi, že mne to celé bude stát díky mé spoluúčasti na havarijním pojištění asi 5.400 Kč jsem cestou z práce navštívil prodejce vozu. Renault auto Kubíček v Šumperku. Tam po prohlídce vozidla technikem a následným objednáním náhradních dílů mi bylo řečeno, že cena opravy, respektive náhradních dílů je cca 30.000 Kč a k tomu lak. Takže celková částka se bude pohybovat okolo 45.000 Kč.

Myslím, že na to aby nějaký amatér vybral autorádio za cca 3.500 Kč, potom ho někde prodal za 500 Kč je celková částka na opravu ve výši 45.000 Kč celkem slušné finále. A to se vyplatí.

Musím říci na pochvalu přístupu k zákazníkovy ze srany servisu, že jak to vypadá, tak si příjdu na novější model autorádia Pioneer s MP3, opravy důlku od kamínku, který trefil Logánka od projíždějícího náklaďáku a k laku v barvě karoserie na zpětných zrcátkách a klikách dveří. Samozdřejmě vše v ceně. Takže zatím mé hodnocení prodejce a servisu u nás v Šumperku....VELKÉ PLUS...

Tento přístup, myslím si to již delší dobu a nejen já, je jejich místním standartem. Již z doby, kdy jsem tu jezdil s Renaultem 21 Nevada 2.2 GTX, jsem mohl na jejich adresu říkat jenom chválu.

2006 Dacia Logan I  |  Danny 9 530 km Krádež - ukradeno

Vloupání do vozidla - krádež autorádia

Tak dnes dopoledne jsem zjisti, že mi nějaký nenechavec vybral vzadu za domem z Logánka autorádio. Škoda na rádiu nic moc, nějakého 3.500 Kč, ale ta ostatní škoda.

Byl to nějaký odborník. Nejprve se pokoušel dostat dveřmi řidiče, takže poškodil zámek dveří a ve spáře mezi předními a zadními dveřmi na levé straně jsou zřetelné stopy , jak se snažil dveře řidiče vypáčit nějakým šroubovákem. Když mu to nešlo, zvolil účinější variantu a jednoduše rozbil okno zadních pravých dveří. Samozdřejmě je taky podřel tím. jak mu ten šroubovák po nic sklouznul. No a když se už dostal do vnitřku auta, tak se zaměřil na středový panel. Ten rozlomil a ohnul a dosti nešetrným způsobem vydoloval autorádio z panelu ven. Nemusím popisovat ten nepořádek, co v autě udělal. Všechny věci, mimochodem nic jiného se mu už nehodilo, vyházel na podlahu auta. Místo toho, aby si vzal sluneční brýle polaroid, které byly v akci z 2.500Kč slevněny na 1.000Kč, je rozlámal.

Samozdřejmě jsem hned zavolal příslušníky PČR, kteří vše sepsali. Krimtechnik si to nafotil a odebral otisky. Ono to stejně asi bude odloženo. Jediná možnost je ta, že by se odebrané otisky shodovali s otisky v databázi. No a v pondělí musím vyřídit pojišťovnu a vozidlo odvést do servisu na opravu do Renault auto Kubíček u nás v Šumperku, kde jsem Logánka taky koupil. Tak se po čtyřech měsících vrátí do své porodnice.

No a co to vše bude stát??? Dám Vám vědět, aby jste byli připraveni na to, kdyby se Vám to náhodou také stalo. Nechci hlavně nic takového přivolávat. Mám z toho fotečky , tak mrkněte ke mně, jak to vypadalo.

1974 Dacia 1300 / 1310  |  Spirit Ostatní

Dacia 1300 vs. Fabia TDi

No, to si takhle jednou frčím devět pětek, kilo na normální cestě a kde se vzala tu se vzala "fóbie", ani combi, ani sedan, prostě ten nejmenší "prdík". Řidič vypadal docela vydřeně, kdo by nebyl z fobie, a chystal se předjíždět. Evidentně si myslel, že to bude čuďárka jako Š120. Chyba lávky. Okamžitě dostal kilo čtyřicet - to ho zarazilo. Pak měl "peška" chytil asi 20m ztrátičku. Hned na to kopeček cca 800m. Vyhoupl se do levýho pruhu a jako že jo, opět chyba. Jeho předjíždění, ačkoliv se snažil, bylo po půl metrech. Když už to se mnou bylo na krajíčku vyjíždeli jsme kopec. Moje zbytková rychlost byla 120, ale to trvalo jen chviličku, a pak opět 140. Potom se sklidnil a když jsem odbočoval všiml jsem si napisu Škoda Fabia TDi. Nevím jakou měl výkonovou rezervu, či co tím sledoval, ale určitě něco takového neviděl a dlouho neuvidí.


1 ......... 97  98  99  100  101